>

belog

close window

Tuesday 12 February 2013

PropaGanza



Dah jadi gosip sekarang aku dengan....tutttt.....Hehehe..Maaf terpaksa dirahsiakan..Tapi sapa yang tau tue memang tau la sapa orang yang dimaksudkan tue..Member kolej aku pown xhabis2 buat gosip aku dgn tuttt..Dia cakap muka kami nak sama,jodoh dekat dah tue,memang sesuai la apa la..ZZZzzzz..Adoei member aku sorang nie pown..Dah bagitau xdk feeling heart pown xcaya lagi..Im single oke..Hurmmm tapi rasa2 nya semua orang dah anggap kami nie cauple..Rasa2 nya la xpsti la betul ka dak..Tapi kalau xbetul orang xkan cakap..kan3 ;)  Agak2 sebab apa arh orang cakap kami nie mcm cauple?? Sbb aku rapat dengan dia ka?? I think no lar sebab bkn dgn dia ja aku rapat..Member lain pown aku rapat jgk..Confius2..Hehehe..Hurmmm tapi kan ada betul jgk ckp si dia hari tue,pandangan orang semua nya tue..Bukan senang nak lari dari gosip2 nie..Hehe..So sekarang aku malas dah arh nak ambik port biar ja la apa orang nak cakap klau dulu xsuka bila ada orang cakap cm tue tapi sekarang apa kata layan ja apa yang orang cakap xpown bt ja muka slumber mcm xdak apa2..Hahaha..So sekarang dah xkisah apa orang nak cakap sebab bila bgtau confirm pnya xkan percaya..Kan3?? Kalau aku pown xcaya jugak,suka jugak buat gosip2 mcm tue..Hehehe ;)  
 
Senyum lah kerana senyuman itu pengubat segala2nya :)

Paris Aku Datang !!!

Tolak tepi pandangan orang dan terus melangkah ke hadapan demi masa hadapan yang akan datang..InsyaAllah dengan izinNya :)


Terima Kasih sudi melawat..Jangan lupa follow..Thank You

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..Sila tinggalkan komen anda disini..Terima Kasih