>

belog

close window

Thursday 14 February 2013

Jodoh Itu Rahsia Allah




Wah..Wah..Wah ;)

Ternanti2 sapa la agaknya orang first yang akan bagi set ring macam nie..Mesti la my fiancee bukan my boyfriend oke..Harap maklum..Hehehe..Apa-apa pon tunggu 4 atau 5 tahun dari sekarang..InsyaAllah nanti sampai kad jemputan VIP punya..Hahaha..Sebab nya jodoh belum sampai dan jodoh itu rahsia Allah :) 

Bukan nya tak mau ada teman hidup tapi entah la..Susahnya nak terima..Kalau dulu bole ja bertahan status single tue tak kan sekarang tak boleh kan..Mesti bole up kan lebih lama status single tue,,Kan3..Hehe..


Aku tak suka bila ada orang yang pandai2 nak tolong adjust kan aku dekat somoene..Selalu nya nak tolong adjust dekat member..Sorry la walaupun dia dah ada bisnes sendiri,ada kereta sendiri tak bermakna aku akan jatuh hati dekat dia..Kalau perempuan lain mungkin ya sebab awak tue berharta..Tapi bagi saya so sorry..Tak berminat kalau setakat berharta tapi nak kan seseorang pon suruh orang lain yang tolong baik tak payah..Awal lagi reject sebab nampak sangat macam tak serius kan??...Tapi kita bole kawan :)


Ayah pon tiba2 bersuara "kalau nak cari cari yang kulit gelap biaq gelap asalkan nampak manis" Haaaaa nie yang buat aku tertanya2 nie..Tiba2 ayah bersuara padahal sebelum nie tak pernah pula ayah cakap apa2..Haishhh..Tapi ayat ayah tue kadang2 buat aku terfikir "Biar Gelap Asalkan Nampak Manis" Hehehe (arghhh Hajar jgn nak mengatal) Stop fikirkan benda yang macam tue..Amaran keras dari lubuk hati Hajar Aziz..Stoppppp.


Kata mak "belajar dulu bagi habis jangan nak gatal cari pakwe"...Alasan yg selalu aku bagi bila mak dah mula bagi ceramah terbaik punya "adik tak cari tapi dia yang datang sendiri" Hehehe..Tapi betul apa xkan aku nak cari..Perigi xkan cari timba..kan3? ;)


Untuk mak & ayah :- 


  • Buat masa sekarang adik tak dak sapa2..Mak & ayah jgn risau oke
  • Adik dengar nasihat mak & ayah 
  • So time study bole jatuh cinta tapi tak bole bercinta..Hehehe
  • Time dah keja bole jatuh cinta dan bole bercinta..Hahaha (Gedik)
  • Adik nak jadi anak yang baik dan terbaik untuk mak & ayah
  • Doakan kejayaan adik untuk masa yang akan datang


Sekadar buat koleksi dalam blog



Terima Kasih sudi melawat..Jangan lupa follow..Thank You

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..Sila tinggalkan komen anda disini..Terima Kasih