>

belog

close window

Friday 25 January 2013

Perempuan Dengan Make-Up



Boleh dikatakan 99% perempuan suka dengan make-up termasuk lah aku..hehehe..Bohong la kalau aku cakap xsuka make-up tapiiiii walaupun suka tue tak bermaksud aku minat dengan make-up..Jangan salah faham disitu ya :) 

Pada pendapat aku la kan..Bila perempuan make-up memang la cantik tengok tapi hakikat nya tak semulajadi..Aku lebih suka tengok muka perempuan yang semulajadi tanpa make-up..Perempuan yang dah biasa dengan make-up bila x tacap mula la gelabah kan tak dak keyakinan diri la bila tak make-up muka nampak pucat la apa-apa ja lah..Rasa cam nak bagi ceramah ja kat perempuan2 yang macam tue...Geram ja dengar tapi tue lah lain orang lain cara nya..tak boleh nak buat apa jugak..

Aku sebenarnya tak suka perempuan make-up nie dan aku tak akan rasa bangga kalau ada kawan yang suka make-up..Bila make-up semua nya nampak cantik tak dak yang tak cantik kan tapi kalau perempuan yang make-up,kat muka bukan main nampak putih ja tapi dekat leher dengan tangan jauh pulak beza..nak tergelak pown ada tengok perempuan yang macam nie..hahhaha..Bukan nak hina tapi kalau ya pown jangan la bagi nampak sangat perbezaan tue..Tak pulak rasa malu kalau macam tue..haiiisshhh..Macam2 :D hahaha

Bila tengok orang make-up rasa teringin ja tapi bila fikir balik tak boleh..Plastik semua tue..Lebih baik gunakan air wudhuk sebagai bahan penyeri muka..Kan bagus macam tue :) dah boleh jimat duit dah dari segi make-up..Barang make-up bukan nya murah harga boleh tahan juga kalau boleh dapat dalam seringgit dua ringgit xpa la jugak..

Kalau time kawen nanti tak payah make-up xpa dak..hahahaha..Tak cantik la kalau make-up..Dah la make-up tebal sah tak cantik..kan? Tapi ada ka orang tak make-up kalau time bersanding lelaki pown make-up nie kan pulak perempuan..hahahaha (apahal tetiba masuk bab kawen pulak nie..ting tong) :D

Lain orang lain pandangan nya :
  • Perempuan ada yang suka make-up dan ada yang tak suka
  • Lelaki ada yang suka perempuan make-up dan tak suka yang make-up


Tertakluk kepada terma dan syarat...Hahahaha

Sekian,
Assalamualaikum :)

Terima Kasih sudi melawat..Jangan lupa follow..Thank You

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..Sila tinggalkan komen anda disini..Terima Kasih